Sunday, May 15, 2011

Flip phone

Hele min weekend er gået med at holde fødselsdag for min lillebror som fyldte 12 år i fredags:)
- I dag fejrede vi ham hjemme ved min mor, sammen med familien og det var rigtig hyggeligt. Vi fik chokoladekage og til aftensmad krebinetter med sovs og kartofler til :D Alt i alt en meget hyggelig dag.

Men nu til det jeg enligt ville fortælle om - den her fede mobil som i kan se på billedet ovenover, som bliver kaldet Flip phone! Det er min onkel der viste mig den. Den er designet af Kristain Ulrich Larsen, som er student på Koldings Designskole. Jeg vil anbefale jer at gå ind og se reklamen for den, da jeg nok ikke er den rigtige til at forklare om alle dens egenskaber, men her er der et link til hjemmesiden og så ligger reklamen længere nede på siden (det er den, hvor der er en pige der kigger ned):

De arbejder på at få den produceret og jeg vil glæde mig til at se den, når den kommer til salg! - Den vil helt sikkert komme på min ønskeliste!

Håber i har haft en rigtig god weekend! 

No comments:

Post a Comment