Thursday, May 19, 2011

Jeffrey Campbell

Ligesom så mange andre elsker jeg Jeffrey Campbell sko! Og her kan i se nogle af mine favoritter:D
- Håber i for en fed forlænget weekend! 
Min skal bestå af Anna i morgen formiddag (vi skal lave Blå bog! Glæder mig...), måske min søde veninde Anne - Grethe bagefter:) Og hvis jeg kan nå det skal jeg over og hjælpe min moster og onkel med at male i deres ny hus, efter jeg har været sammen med Anne - Grethe (også kaldet Ag).

Lørdag skal jeg til fødselsdags fest ved 2 af mine rigtig gode veninder, så jeg regner med at ligge billeder ind fra det på søndag, hvor jeg ikke skal lave det store, udover forhåbentligt at nyde solen :P


Jeffrey Campbell - Lita Shoe
1495 kr.
Jeffrey Campbell - Everest
1499 kr.
Jeffrey Campbell - Saturn
1549 kr.
Jeffrey Campbell - Lita Shoe
1495 kr.
Jeffrey Campbell - Lita 2
1549 kr.
Jeffrey Campbell - Skate
1599 kr.
Jeffrey Campbell - Benched
1499 kr.

1 comment: