Friday, April 29, 2011

Royalt

Så fik Kate sin prins
Den smukke brud (Kate), i klædt en meget elegant kjole synes jeg
Så fik Kate sin prins
Brudeparret hånd i hånd og med Brudepigen bagved, som jeg personligt synes havde den smukkeste kjole på af alle - så  enkel og med den smukke udskæring samt de søde skuldre!
Bryllup: Se alle gæsterne
David og Victoria Beckham var også med til brylluppet og de ser jo fantastiske ud begge to!
Bryllup: Se alle gæsterne
Jeg synes den her kjole er rigtig fin til Victoria både i farven og udskæringen
Bryllup: Se alle gæsterne
Jeg har valgt at tage det her billede med, fordi jeg enlig synes at Tomkinson´s (hende i det blå) outfit er rimelig nice, men desværre synes jeg ikke det passer til et bryllup...
Bryllup: Se alle gæsterne
Chealsea er en utrolig flot pige, men jeg synes hun ser lidt (meget) konet ud i det her sæt!

Hvad synes i om brylluppet og alle hattene samt kjolerne?:)
Hav en rigtig god weekend!

No comments:

Post a Comment