Saturday, April 16, 2011

For evigt...


Jeg har været meget imod at få en tatovering, fordi man jo ikke bare kan få den væk igen, hvis man bliver træt af den. Men efter en af mine gode veninder Anne - Grethe sidste sommer tegnede en tatovering til mig (den lige oven over) er jeg begyndt at ville have en. Jeg er helt vild med den hun har tegnet til mig, fordi den både symbolisere fred, kærlighed og så er den tegnet af en pige der betyder rigtig meget for mig!
Udover den Anne - Grethe har lavet til mig, er jeg også vild med dem her:








Jeg vil rigtig gerne have en stjerne bag øret!


Hvordan har i det med tatoveringer? og har i andre ynglings tatoveringer?
Hav en rigtig god weekend samt påskeferie! det er jo herligt med lidt ferie.

2 comments:

  1. Jeg elsker små søde tatoveringer!
    En stjerne bag i øret ville være virkelig sødt/fedt!

    http://noirblancrouge.blogspot.com/

    ReplyDelete